mandag 4. august 2008

Mitt bidrag til første utfordringen hos Sukkersött.



Ja, da har jeg snekret sammen mitt første bidrag til utfordringsbloggen Sukkersött.

Første oppgaven lød som følger: Lag et kort som er inspirert av bloggnavnet Sukkersött, som ikke er 15x15, altså kvadratisk, og bruk charms.

Syns kortet mitt ble ganske så sukkersøtt, rosa og med masse dill. :-)

Brukte ark fra Sassafras Lass, bazzil, magnolia stempeltrykk, bling, bånd og charms. Har faktisk nesten ingen charms, men fant da noen i samlingen min. (men har faktisk måtte bestilt meg noen nå..)
Ellers så har jeg sydd på kortet og svertet kanter. :-)







9 kommentarer:

Kristine sa...

Hei på deg Veronica!
Dette var et sukkersøtt kort av dimensjoner ;)
Og det båndet du har sydd bak den runde tagen er jo bare rålekkert!
Det likte jeg kjempegodt!Tusen takk for at du er med på utfordringen;)
Klem fra Kristine

Maya sa...

Her oser det sukkersøtt lang vei!
Tilda er jo søt som bare det,og når man legger til rosa og så mange herlige detaljer,ja da treffer man riktig!

Takk for att du deltar :)

Klem fra Maya

Hanne sa...

Nydelig kort, Veronica! Så lekkert det mønsterpapiret i bakgrunnen er... Jeg har forresten et par mønsterark med de uglene, har du klippet ut fra det, eller er disse kjøpt "i løs vekt"?

Mange flotte detaljer her, utrolig stilig med bånd og søm!

Ha ne fin dag!
Hanne:)

eba sa...

Nydelig kort! Mange herlige detaljer!

Bente sa...

Så flott bidraget ditt ble!

WencheP sa...

Så mange herlige detaljer! Kjempenydelig kort!

Åshild sa...

Superlekkert! Og den bånd-blomsten er noe av det stiligste jeg har sett på lenge, lenge!

Ha en fin-fin dag :)

Åshild

Veronica sa...

Hanne: Ugla, rundingene og hjertet er klippet ut fra arket ja.=)

Anita sa...

Utrolig flotte detaljer på dette, helt nydelig kort! Takk for at du er med:)